REKLAMA
Znaleziono 4146 wyników
Quercusinwestycja
Pokaż inwestycję
Quercus
Gdańsk, Ujeścisko - Łostowice, Wielkopolska
Konstelacjainwestycja
Pokaż inwestycję
Konstelacja
Derdowskiego
Piotra 4inwestycja
Pokaż inwestycję
Piotra 4
Gdynia, Śródmieście, Świętego Piotra 4
Osiedle Natura Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Natura Park
Staroniwa, Staroniwska
Murapol Osiedle Wolkainwestycja
Pokaż inwestycję
Murapol Osiedle Wolka
Chorzów, Odległa
Heyki City ATAL inwestycja
Pokaż inwestycję
Heyki City ATAL
Szczecin, Heyki
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Polregio planuje wielką inwestycję w tabor. Chce zakupić do 200 elektrycznych zespołów trakcyjnychartykuł
Pokaż artykuł
Polregio planuje wielką inwestycję w tabor. Chce zakupić do 200 elektrycznych zespołów trakcyjnych
Szykuje się nowa, wielka inwestycja w tabor kolejowy w Polsce. Polregio planuje zakup nawet do 200 elektrycznych zespołów trakcyjnych
Koreańska firma POSCO International zamierza otworzyć w Polsce fabrykę części do pojazdów elektrycznychartykuł
Pokaż artykuł
Koreańska firma POSCO International zamierza otworzyć w Polsce fabrykę części do pojazdów elektrycznych
Zapowiada się kolejna duża inwestycja koreańska w Polsce. Firma POSCO International planuje w naszym kraju budowę fabryki części do pojazdów elektrycznych w Polsce, aby zaspokoić rosnący popyt związany z szybkim rozwojem ekologicznego sektora motoryzacyjnego.
Kolejom Dolnośląskim znów brakuje milionów na nowe pociągi. Będzie kolejne fiasko?artykuł
Pokaż artykuł
Kolejom Dolnośląskim znów brakuje milionów na nowe pociągi. Będzie kolejne fiasko?
Przewoźnik już w 2018 roku chciał zamówić kilkanaście nowych pojazdów, jednak dwukrotnie zabrakło mu...
Pod Wrocławiem trwa realizacja kolejnej wielkiej inwestycji [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Wrocławiem trwa realizacja kolejnej wielkiej inwestycji [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
Kolejny duży, zagraniczny inwestor zdecydował się zainwestować w województwie dolnośląskim, w okolicach Wrocławia. Tym razem jest to niemiecka firma ECE, która wybrała Polskę na swój pierwszy międzynarodowy projekt logistyczny. Inwestor zdecydował się na zakup około 15-hektarowego terenu na obrzeżach Kątów Wrocławskich, bezpośrednio przy autostradzie A4, na terenie Aglomeracji Wrocławskiej. Wybuduje duże centrum logistyczne.
Ruszyła realizacja kolejnej wielkiej inwestycji pod Wrocławiemartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła realizacja kolejnej wielkiej inwestycji pod Wrocławiem
Kolejna duży, zagraniczny inwestor zdecydował się zainwestować w województwie dolnośląskim, w okolicach Wrocławia. Tym razem jest to niemiecka firma ECE, która wybrała Polskę na swój pierwszy międzynarodowy projekt logistyczny. Inwestor zdecydował się na zakup około 15-hektarowego terenu na obrzeżach Kątów Wrocławskich, bezpośrednio przy autostradzie A4, na terenie Aglomeracji Wrocławskiej. Wybuduje duże centrum logistyczne.
REKLAMA